Lokale foreningsaktiviteter over hele landet

Skab en lokal aktivitet sammen med os

Årets bedste win-win-situation: Vi gør foreningsaktiviteter over hele landet mere synlige som opvarmning til Danmarks Indsamlings store TV-show.

Hvad kræver det af foreningen?

  • Nem aktivitet: I inviterer potentielle medlemmer til at være med til en aktivitet i uge 1-5 i 2024 – Gerne noget allerede planlagt.
  • Rekruttering: I vil gerne markedsføre foreningen og jeres aktiviteter i lokalområdet.
  • Samarbejde: Både foreningens og Danmarks Indsamlings logo vil fremgå af jeres Facebookbegivenhed.
  • Valgfrit: Det er ikke påkrævet at donere til indsamlingen, og I skal ikke håndtere fysiske penge på dagen.
  • Klubudvikling: Tips og tricks til rekrutterende Facebookbegivenheder kan I også bruge på egen hånd til andre aktiviteter resten af året.

Hvad hjælper vi med?

  • Klubudvikling: Vi sender jer løbende tips og tricks til oprettelse og markedsføring af jeres Facebookbegivenhed, så den kan nå ud til 5.000+ personer i lokalområdet.
  • Grafisk hjælp: I leverer et billede til Facebookbegivenheden, og vi tilføjer både jeres og Danmarks Indsamlings logo.
  • Mobilepay: Vi opretter en unik kode relateret til jeres forening, som I kan bruge.
  • Markedsføring: Vi gør jeres Facebookbegivenhed synlig på vores velbesøgte hjemmeside og Facebookside med mange følgere.
  • Journalister: Vi gør lokale journalister opmærksomme på jeres aktivitet.’

Tilmeld jer her

Tilmeldingen er ikke bindende, og vi sletter jer bare igen, hvis der kommer noget andet i vejen. Men tilmeld jer nu for at komme med på mainlinglisten med tips og trick i de kommende måneder.

 

Hvem er allerede tilmeldt?

På kortet kan se se, hvem der allerede har tilmeldt sig, og hvad de har planlagt. Klik på nålene for yderligere information.

Cases fra tidligere år

  • Tilst Løberne inviterer hver måned alle til at løbe sammen med dem, og de havde allerede Facebookbegivenheden. De fik Danmarks Indsamlings logo på billedet på begivenheden, en MobilePay-kode og adgang til følgerne på flere store Facebooksider. Facebookbegivenheden nåede ud til 6.800 personer i lokalområdet.
  • Svendborg Orienteringsklub lavede et samarbejde med et event- og spillested på havnen, så de kunne kombinere orienteringsløb og efterfølgende hygge. Facebookbegivenheden nåede ud til 6.000 personer i lokalområdet, hvor den skabte synlighed for både orienteringsklubben, spillestedet og Danmarks Indsamling.
  • Løberen åbnede sine forretninger over hele landet til løbeture, hygge og rabatter. De seks Facebookbegivenheder nåede samlet ud til 40.000 personer.

 

Projektleder
Jakob Lind Tolborg
ForeningsFIF
jakob@livetlykkes.dk
Mobil: 3025 2310

keyboard_arrow_up